Nagłówek 1

O jakie wyposażenie warto zadbać w biurowych salach konferencyjnych i szkoleniowych?

O jakie wyposażenie warto zadbać w biurowych salach konferencyjnych i szkoleniowych?

20Lipiec

2021

Aby szkolenie, konferencja czy spotkanie biznesowe mogło w ogóle się odbyć, potrzebne jest do tego odpowiednie pomieszczenie. Najczęściej jest to specjalnie wydzielona reprezentacyjna sala konferencyjna. Musi być ona właściwie zaprojektowana oraz dobrze wyposażona. O jakich meblach, urządzeniach i akcesoriach należy pomyśleć, by w pomieszczeniu tym mogły odbywać się ważne firmowe spotkania?

Najważniejszy jest właściwy dobór mebli

Dobrze dobrane meble to podstawa wyposażenia każdego pomieszczenia w biurze. Dlatego też zakupem odpowiednich mebli do sali konferencyjnej warto zająć się na samym początku urządzania przestrzeni biurowej. Spotkania biznesowe często trwają nawet kilka godzin, więc wybrane meble muszą być wygodne i ergonomiczne. Najważniejszym elementem każdej sali szkoleniowej jest stół, który musi być oparty na solidnej i trwałej podstawie. Warto wybierać uniwersalne podparcia, pasujące do wszystkich popularnych stylów aranżacyjnych. Doskonale sprawdzą się w tym przypadku metalowe stelaże do biurek i stołów z linii Mobilar. Podstawy te cieszą się dużym zainteresowaniem wśród inwestorów poszukujących nie tylko trwałych i solidnych, ale także funkcjonalnych rozwiązań.

Stół konferencyjny umieszczany jest zazwyczaj w centralnej części pomieszczenia. Dookoła niego znajdują się krzesła. Muszą być one wygodne, siedzenie na nich nie może powodować dyskomfortu i obciążać kręgosłupa. Najlepiej, aby były to skórzane krzesła obrotowe, gwarantujące odpowiedni stopień wytrzymałości. Rozmiar zarówno stołu, jak i krzeseł musi być właściwie dopasowany do charakteru spotkań odbywających się w danej sali. Jeśli pomieszczenie wykorzystywane jest głównie do narad wewnątrz firmy, warto postawić na mniejsze meble, niezajmujące dużej ilości wolnej przestrzeni. Jeżeli jednak w sali regularnie odbywają się spotkania i konferencje, na które zapraszanych jest wielu prelegentów, to ilość i rozmiar mebli należy dostosować do liczby gości.

Wyposażenie dodatkowe

W dobrze wyposażonej sali konferencyjnej muszą znajdować się urządzenia multimedialne, m.in. komputer i projektor z rozwijanym ekranem do wyświetlania multimediów. Rzutnik warto zamontować na suficie, natomiast ekran na ścianie. Dobrej jakości sprzęt powinien być wyposażony w pilota i laserowy wskaźnik do podkreślania najważniejszych fragmentów prezentacji. Istotne jest też odpowiednie nagłośnienie oraz magnetyczna tablica suchościeralna z akcesoriami do pisania. Wyposażenie sali powinno być dopasowane do rodzaju przeprowadzanego spotkania.

W trakcie szkoleń należy zapewnić również odpowiedni zestaw narzędzi dla uczestników. Każda osoba biorąca udział w spotkaniu powinna otrzymać zeszyt i długopis umożliwiający robienie notatek. Skład zestawu mogą tworzyć notatniki, flamastry czy gumki do ścierania z logo firmy. To świetny pomysł na reklamę dla marki, szczególnie w sytuacji, gdy w szkoleniu udział biorą osoby niepracujące na co dzień w danym przedsiębiorstwie. Komfort uczestników z całą pewnością podniesie także nieutrudniony dostęp do sieci bezprzewodowego Internetu oraz darmowe napoje i przekąski zapewnione przez organizatorów szkolenia.

Powrót

Aktualności, wystawy

14Październik

2019

Warsaw Home 2019

Od 3 do 6 października uczestniczyliśmy w wystawie Warsaw Home 2019, podczas której prezentowaliśmy nowe kolekcje eleganckich mebli gabinetowych ETÉRO oraz NEX. Nowości wzbudziły duże zainteresowanie ze strony odwiedzających Klientów i Partnerów.

23Wrzesień

2019

Index 2019

Od 17 do 19 września po raz pierwszy wzięliśmy udział w targach Workspace at INDEX 2019 w Dubaju. Targi te są jednym z najważniejszych wydarzeń meblowych w regionie Bliskiego Wschodu.

Porosły-Kolonia 9A, 16-070 Porosły-Kolonia

mila@miladesign.com.pl

+48660756077